Butler er en nyskabende servicestation, der løser de aktuelle behov for biblioteksbrugeren. Butler skaber sammenhæng i brugerens behov for service og formidling i ét og samme medie.
Kernefunktioner
Butler gør det let for brugeren at låne og aflevere materialer samt at tilgå Min side. Funktionerne kan sættes op, så de passer til det enkelte biblioteks behov. De kræver adgang til en SIP2 bruger. Læs mere om kernefunktionerne her og opsætning af Butler her.
- Lån materialer
- Aflever lånte materialer
- Min side for at se oversigt over lån, reserveringer og mellemværender
Tillægsfunktioner
Butler har en række tillægsfunktioner, der kan tilføjes. Funktionerne kan ligeledes sættes op, så de passer til det enkelte biblioteks behov. Tillægsfunktionerne kræver adgang til API. Læs mere om tillægsfunktionerne her og opsætning af funktioner her.
- Søg blandt bibliotekets materialer
- Materialevisning viser materialets detaljer og muligheder
- Huskeliste er en midlertidig liste, hvor brugeren kan samle materialer, som man er interesseret i
- Opret låner for at oprette sig som låner i bibliotekssystemet
- Hent reservering gør det let for brugeren at finde materialer klar til afhentning
- Scan materiale for at se oplysninger om det.
Tilkøbsfunktioner
- Wayfinding gør det let for brugeren at finde materialer på hylderne*
[Startsiden på Butler]
Butler til dit bibliotek?
Hvis du ønsker at høre mere om Butler til dit bibliotek, er du meget velkommen til at skrive til sales@redia.dk eller ringe på +45 70 20 11 30.
*Bliver først tilgængelig med en senere opdatering af Butler.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.