Version 1.11.0 (uge 7 2023)
- Generelt > Filialoplysninger
- Indstilling af alarmsystem flyttes fra “Filialindstillinger” under “Butler” til “Filialoplysninger” under “Generelt”, så indstillingerne kan bruges på tværs af produkter.
- Optimeret design
- Butler > Filialindstillinger
- Optimeret design
Version 1.10.0 (uge 6 2023)
- Generelt
- “Libry Admin” skifter navn til “Redia Admin”
- “Libry” navnet er fjernet fra platformen.
- Ændret på “FORTRYD” og “GEM” knapperne, så de følger siden og dermed altid er synlige.
Version 1.9.0 (uge 2 2023)
- Generelt
- Nyt design på startsiden med bl.a. genveje til Redia Support.
- Butler
- Konfiguration
- Ny konfigurationsmulighed: “Lånernummer på kvittering”. Muligt at vælge om lånernummer skal stå på kvitteringerne. Kan ændres af Admin brugere. Værdien er som default ikke aktiveret.
- Konfigurationsværdien “Maskering af lånernummer på kvitteringer” er gjort afhængig af den nye konfigurationsværdi “Lånernummer på kvittering”.
- Konfiguration
- Access
- Log
- Muligt at se loggen for en specifik dag ved at sætte tidsintervallet til samme dato.
- Loggen kan nu sorteres på filialer, så den kan ses for en specifik filial eller alle filialer.
- Enkelte biblioteker oplevede, at filialid’et fremgik i stedet for filialnavnet. Det er nu rettet.
- Log
Version 1.7.0 (uge 48 2022)
- Access
- Enheder
- Ny konfigurationsmulighed: “Panel uden tastatur”. Tillader brug af adgangspaneler uden tastatur. Kan konfigureres af Redia.
- Ny konfigurationsmulighed: “Åbningsinterval”. Muligt at justere hvor længe dørkomponenten holdes aktiv. Kan konfigureres af Redia.
- Enheder
- Butler
- Fjernet siden “Opdateringer” da den ikke bruges.
Version 1.4.0 (uge 43 2022)
- Generelt
- Optimeringer af Redia Admins bagvedliggende database.
Version 1.3.0 (uge 41 2022)
- Access
- Log
- Loggen er nu samlet i en tabel, og de nyeste hændelser vises øverst.
- Log
- Butler
- Filialindstillinger
- Ny konfigurationsmulighed: “Udlån uden pinkode”. Tillader brugerne at lave udlån uden at indtaste deres pinkode. Kan redigeres af Admin brugere (Gælder kun Bibliofil og Quria)
- Ny konfigurationsmulighed: “Login til "Min side" uden pinkode”. Lader brugere logge ind på Min side uden pinkode. Kan redigeres af Admin brugere (Gælder kun Quria).
- Generel konfiguration
- Ny konfigurationsmulighed: “Anvend "alert"- i stedet for "sortBin"-feltet fra SIP2”. Aktiverer brugen af alert-feltet i SIP2 til sortering af afleverede materialer (Gælder kun Bibliofil).
- Filialindstillinger
- Gates
- Log
- Loggen viser nu de nyeste hændelser først.
- Log
- Designoptimeringer
- Visningen af produkter i menuen og på forsiden er alfabetiseret
- Mindre visuelle designjusteringer
Version 1.2.0 (uge 40 2022)
- Inspire
- Kan nu konfiguereres fra Redia Admin.
Version 1.1.0 (uge 39 2022)
- Assist konfiguration
- Muligt at indtaste URL’er for arrangementer, nyheder og inspirationshylder.
Version 1.0 (uge 35 2022)
- Nyt design
- Ny forside med navigation til produkter
- Ny menu i venstre side
- Nyt design og farver på de enkelte sider
- Konfiguration og log samlet under produktet
- Butler konfiguration
- Optimering på indtastninger under header/footer:
- Øget antallet af karakter
- Større tekstfelt
- Forbedret indikator på antallet af brugte karakter
- Optimering på indtastninger under header/footer:
Version 0.25.0 (uge 27 2022)
- Access
- Loggen slettes ikke længere efter 30 dage, men lånerid’et bliver stadig slettet efter 30 dage.
Version 0.26.0 (uge 26 2022)
- Butler konfiguration
- Omdøbt on/off knappen fra “Anvend stregkode til udlån og aflevering” til “Anvend stregkodelæser som scanningsmetode”.
- Butler log
- Gjort tilgængelig for alle brugerroller.
Version 0.23.0 (uge 23 2022)
- Gates konfiguration
- Fjernet unødvendige og ubenyttede informationer og indstillinger på de enkelte enheder.
Version 0.22.0 (uge 22 2022)
- Butler Konfiguration > Enheder under Udvidede indstillinger
- Gjort muligt at konfigurere på den enkelte enhed, hvilken tastaturtype der skal bruges til indtastning af brugernavn og adgangskode samt antal af karakter i brugernavn. Hvis det ikke indstilles på Butler enheden, benyttes opsætningen under “Identitet” under den generelle konfiguration.
Release 0.20.0 (uge 18 2022)
- Konfiguration
- Kun brugere med rollen “Admin”, “Redia Admin” eller “Partner Admin” kan se kodeord ved f.eks. SIP2 oplysningerne. For andre er kodeordene skjult.
- Valg af kunde (Gælder kun for brugerrollen “Partner Admin”)
- Antallet af kunder, der bliver vist i listen er øget
Læs mere om de forskellige brugerroller her.
Version 0.18.0 (uge 14 2022)
- Brugeradministration
- Brugere med Admin- og Editor-rolle kan se en oversigt over oprettede brugere i Redia Admin under “Brugere” i headermenuen.
- Nyt oprettelsesflow med ny oprettelsesmail.
- Brugere med Admin-rolle kan oprette og redigere brugere.
- Brugere med Admin-rolle kan sende en ny oprettelsesinvitation til andre brugere.
Læs mere om de forskellige brugerroller her.
Version 0.11.0 (uge 50 2021)
Butler:
- Mulighed for at benytte forskellig SIP2 bruger for hver enkelt Butler enhed (Gælder kun SIP2)
Version 0.10.0 (uge 48 2021)
Access:
- Mulighed for aktivering af aldersbegrænsning samt angivelse af minimumsalder er tilføjet til konfigurationen af LMS validering
Version 0.7.0 (uge 45 2021)
Access:
- Gemme redigeringer af events i kalenderen
- “Gem”-knappen var aktiv selvom der ikke var lavet ændringer i eventet. Knappen bliver nu kun aktiveret, hvis der faktisk er lavet ændringer.
- Visning af spinner ved sletning af events i kalenderen
- Tidligere blev der ikke vist noget indlæsnings-ikon ved sletning af et event i kalenderen. Det var derfor svært at se, hvorvidt systemet reagerede på inputtet. Det er nu forbedret.
- Optimering af logikken for detekteringen af huller i kalenderen
- Huller i kalenderen bliver nu hentet fra ugens start i stedet for dags dato. På den måde kan vi bedre fange huller i kalenderen og gøre det tydeligere for brugeren.
- Deaktivering af “Fortryd”-knappen under Generel Konfiguration
- Tidligere var “Fortryd”-knappen aktiveret, selvom der ikke var lavet ændringer på siden. Ved anvendelse af “Fortryd”-knappen blev alle data på siden slettet visuelt. Sletningen blev dog ikke gemt. Dette er nu løst, så “Fortryd”-knappen udelukkende bliver aktiv, såfremt der er lavet ændringer på siden
- Ændring i logik for min/max værdier
- Under Generel Konfiguration var det muligt at sætte et modstridende minimum og maximum antal karakterer for pinkode og bruger-id. Det er nu forbedret, så maximum værdien skal være det samme som minimum værdien eller højere.
Butler:
- Optimering af indlæsningsskærm ved Filialindstillinger og Generel Konfiguration
- Vi oplevede at indlæsningsskærmen blev helt sort når nye ændringer blev gemt. Dette er ikke længere tilfældet.
Version 0.5.0 (uge 39 2021)
Generelt for Redia Admin:
- Ny rollestruktur i Redia Admin, som blandt andet sikrer GDPR compliance
Version 0.4.0 (uge 38 2021)
Access:
- Konfiguration af personaleknap
Version 0.3.0 (uge 35 2021)
Access:
- Udfordring, hvor nogle brugere ikke kunne logge ind pga. brugerens login-token ikke blev hentet korrekt ud, er løst
- Logisk og visuel forbedring af “Tilstande”-siden. Tabellen med komponenter er bl.a. ændret til en kronologisk rækkefølge, og det er blevet mere eksplicit hvad der styres og hvilken tilstand de er i
- Der er tilføjet “Kalenderstyring” under Access. Var tidligere placeret under “Åbningstider” i menuen “Generelt”
- Tilføjelse af tjek for at sluttidspunktet ikke må være tidligere end starttidspunktet for et event i kalendere
- Komponenter i “Tilstande” som starter +/- 1 time før starttidspunktet er nu synlige
- Event under “Kalenderstyring” som ligger oven i et andet event, ses ikke længere som et “hul” i kalenderen
- “Lydstyring”: uploadede filer vises nu i “Tilføj lyd”-dialogboksen
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.