Fleksible åbningstider til jeres biblioteksbrugere
Access er en løsning, der gør det muligt at udvide bibliotekets normale åbningstid. Det er et supplement til de eksisterende bemandede timer, hvor biblioteksbrugere stadig kan få hjælp og vejledning. Det er en løsning, der giver biblioteksbrugere adgang til biblioteket og faciliteterne, når det passer dem.
Når du køber Access til dit bibliotek inkluderer det et eller flere adgangspaneler, en kontrolboks samt adgang til Redia Admin hvor bibliotekets komponenter opsættes og konfigureres.
Access kan administrere følgende komponenter:
- Adgangspanel (Access produkt)
- Alarm
- Dør
- Lys
- Lyd
- Personaleknap (Overrule-knap)
- Gates (Selvstændigt Redia produkt)
Komponenterne adminstreres i en kontrolboks og konfigureres i Redia Admin.
Access til dit bibliotek?
Hvis du ønsker at høre mere om Access til dit bibliotek, er du meget velkommen til at skrive til sales@redia.dk eller ringe på +45 70 20 11 30.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.