I kan definere, hvordan Access skal opføre sig under forskellige tilstande på jeres filialer. Med udgangspunkt i de lokale installationer kan opførelsen skræddersyes til hvert enkelt filial.
Konfigurering af Tilstande
Tilstande oprettes og tilføjes under “Tilstande”.
Vælg filial
Under “Vælg Filial” kan I vælge hvilken filial tilstanden skal være gældende for.
Vælg tilstand
Under “Vælg tilstand” kan man vælge eller oprette nye tilstande.
Når man opretter en tilstand, kan man samtidig navngive det f.eks. være “Åbent”, “Selvbetjening” eller “Lukket”. Her kan man også definere en farve for tilstanden, denne farve vil blive vist under kalenderstyring. Vær opmærksom på ikke at vælge sort eller mørke farver, da det kan bliver vanskeligt at se tekst og tidspunkt på tilstanden, når den bruges i kalenderen.
Angiv værdier for tilstande
Alle komponenter som er tilføjet til filialens Access enhed skal have en værdi i hver tilstand. Derfor starter komponenterne med nogle default-værdier, som I efterfølgende kan justere, hvis der er behov for det. En komponent ændres ved at trykke på den.
Det er muligt at styre hvert enkelt komponent som f.eks.:
- Alarm: Vælg hvorvidt alarmen skal være tændt eller sluttet.
- Lys: Skal lyset tændes eller slukkes på biblioteket.
- Dør og dørpanel: Hvornår skal dør og dørpanel være i åben, lukket eller i selvbetjent-tilstand.
- Lyd: Skal der afspilles en lyd f.eks. 30 min før lukketid.
For hvert komponent kan det indstilles, hvorvidt en ændring skal ske et bestemt antal minutter før eller efter, der bliver skiftet til tilstanden i kalenderen og dermed på Access.
Konfiguration af dør i Redia Admin:
Konfiguration af lys i Redia Admin:
Konfiguration af alarm i Redia Admin:
Konfiguration af lyd i Redia Admin:
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.