I Redia Admin kan bibliotekets forskellige komponenter konfigureres, hvilket bruges til at bestemme opførslen på Access-enhederne ude på filialerne.
Konfiguration
Du kan konfigurere de produkter, der er tilgængelige for jeres bibliotek ved at trykke på “Konfigurering” i headermenuen.
Konfiguration på tværs af alle Access enheder
Ved at trykke på “Generelt” i sidemenuen til venstre får du mulighed for at opsætte og konfigurere:
Disse indstillinger går på tværs af alle bibliotekets Redia-produkter.
Konfiguration af enkelte Access enheder
Ved at trykke på “Access” i menuen til venstre eller i midten af skærmen får du mulighed for at konfigurere:
- Enheder (kan kun konfigureres af Redia og Redias samarbejdspartnere)
- Generel konfiguration
- Lydstyring
- Tilstande
- Kalenderstyring
Disse indstillinger er specifikke for Access.
Læs mere om Admin
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.