Indsend en supportsag via Redia Support forside eller knappen i øverste højre hjørne. Hvis du udfylder punkterne, som beskrevet nedenunder, har support-teamet et bedre udgangspunkt for at hjælpe.
Vælg produkt:
Vælg først "Redia Admin" som produkt i drop-down menuen. Herefter udfoldes supportformularen med spørgsmål, som er relevante for at svare på supportsager om dette produkt.
E-mail adresse:
Hvis du ikke er logget ind, skal du indtaste e-mailadresse. Hvis du er logget ind, er det ikke nødvendigt, og du vil samtidig have mulighed for at sætte andre CC på supportsagen.
Navn og kunde:
Kunder kan have forskellige indstillinger og funktioner. Derfor er det vigtigt for support-teamet at vide, hvilket bibliotek supportsagen drejer sig om.
Kategori:
Vælg kategori i drop-down menuen: spørgsmål, fejlmelding, udviklingsønske eller bestilling. Det gør det lettere for support-teamet at gribe supportsagen an.
Emne:
Lav en sigende overskrift for fejlen:
- Vær konkret f.eks. "Kan ikke downloade logfil” eller “Ændring i SIP2 oplysninger”
- Undgå generelle vendinger som "Fejl i Redia Admin".
Beskrivelse:
Det første, supportteamet gør, når de modtager en sag, er at reproducere det. Derfor er det vigtigt med så mange relevante detaljer som muligt, når du beskriver din supportsag f.eks.
Vedhæft:
Vedhæft meget gerne screenshots ved f.eks. fejlmeldinger. Det gør det lettere at reproducere fejlen.
OBS! Skriv eller tilføj aldrig filer med personoplysninger på dine supportsager.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.